EN FA

رای هر ایرانی تیری به قلب دشمنان نظام و انقلاب خواهد بود

1400/03/25 تعداد بازدید: 175
print
رای هر ایرانی تیری به قلب دشمنان نظام و انقلاب خواهد بود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهبهان از برگزاری کارگاه آموزشی حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات و نقش تشکل های دینی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بهبهان، حجت الاسلام حسینوند با بیان این خبر ابراز داشت؛ همیشه و در همه حال این مردم بوده اند که باعث تقویت نظام جمهوری اسلامی و استحکام ارزشهای الهی آن بوده اند.
 
وی همچنین افزود؛ دشمن امروز در صدد است با ایجاد شک و تردید و تفرقه افکنی در بین مردم آنها را از حضور حد اکثر پای صندوقهای رای منصرف نماید ولی به کوری چشم این دشمنان قسم خورده بازهم حضور آگاهانه مردم در این صحنه اجتماعی نقشه آنها را خنثی خواهد کرد.
 
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ضمن اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی پیرامون انتخابات ویژه مسئولین تشکل های دینی در این شهرستان عنوان داشت؛ سازمان تبلیغات اسلامی در سرتاسر این میهن اسلامی با تعهد تبلیغی و انقلابی خود و با برگزاری چنین برنامه های فرهنگی و اجتماعی در پی عمل به فرامین مقام‌معظم رهبری و ادای احترام به آرمانهای امام راحل( ره) در زمینه حضور حد اکثریت مردم و ایجاد رغبت در بین آنها جهت حضور در صحنه های اجتماعی و حساس کشور است.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک